14.6.09

arhhhhh,couldn't sleep!!

can I just have a nice sleep like wat the cat does in the photo above??(sexy cat=P)
I find that I couldn't sleep every night and I will only sleep when the sun is hanging up high at the sky=.=shit!!!totally INVERTED!!!!!omg

actually,I'm tired....;-(
who can help me..help me to fall asleep...
I'm alone all the night..T.T

3 comments:

Eshayne said...

通常我不能睡时,都会想东西,
可是不要想一些负面的东西,你可以幻想一些以后的日子,对你来说完美的日子或者事情。。。
因为想一些负面的东西反而会让我们的情绪紧张,精神紧绷导致失眠,相反的,如果你想一些对你来说很美好的东西,能平缓我们的情绪,更容易进入梦乡哦!
这是我的小小建议啦。。。
睡觉就跟人生一样,只要保持心境开朗,梦也会做得好,很好的例子,我就是太紧张,紧张到考摩托前一个晚上发梦到不及格,然后回家还是发梦到不及格,这就是精神上的压力组成的。。。
最后,当然希望我的亲爱宝贝能睡觉哦~
记得!多想好的事

☆FionN☆ said...

hee,I will think of the positive ways;-)dun worry babe!!!!!^.^
and I will try to sleep well every night,although it seems hard=.=aahahaha.yep,I'm quite agree with wat u've said,we must think to the postive way before sleeping.thn tomoro only will be a good day!hahaa=Dthanks babeeeeee

siput...(Janet chin) said...

哎哟。。。。你不能可以找我嘛!!!!我也是失眠的。。。。你也知道的啦!!!我们驾车兜风!!!