11.6.09

I am SMILING to the world,yeepee





是的!我回来了!!!!呵呵
看我在窃笑,呵呵呵呵
经过几天的思考和冷静,我终于想通.
你知道么??
我会以微笑来看待这个世界.哈哈哈
以前的我都不时常笑吧???
不是在扮酷!!!!而是我本来就是这样!!!哈哈
但是呢,现在我会试着一直微笑,没办法,不能够天生这样,唯有后天补救.

嗯,对于很喜欢很喜欢在背后刺我的嘴贱的,很谢谢你们.因为呢我知道你们有多么白痴和有问题!哈哈哈哈,笑啥??笑你!!!!!哈哈哈=P
对于那些带面具的人呢,哇,更加谢谢你们!!因为你让我知道the phantom of the opera里带着面具的phantom其实很handsome,因为你们比他更加丑!!笑啥??还是笑你!!!哈哈哈哈


发现有些人很犯贱,就无法接受人家对他们留情和好好的,只好利用另一种方式来面对你们.=)


很谢谢这几天来我的朋友都一直好好地陪着我
真的很爱死你们!!!!哈哈哈
我不会忘记你们的^.^
这感激的笑容,是给你们的.
谢谢你们.

最后这笑容,是给我自己的!!!!!
因为我终于能够以微笑来战胜你们这般死恶魔!!!!!
我讨厌你们
但是我还是会对你们微笑
因为你们可恶到很好笑!!!
同时,也庆祝我终于放开自己.
你们全部恶魔给我滚开吧!!!!!!!!!!
哈哈哈哈啊哈哈哈哈哈
开心ing~~~
耶!!!

6 comments:

lingling❤ said...

good good good....
nice to see you smile again...
haha....
so, how are you these few days?

☆FionN☆ said...

good la...haha.I'm fulled of energy=P

Anonymous said...

haha
feel happy that u bcome happy again
hahaha




*saw*

☆FionN☆ said...

hihi.thanks mami saw.muack^.^

siput...(Janet chin) said...

hahaha.........ya....must happy always ya.....nothing will make you unhappay again when you think
in good ways..fell so touch..and fell lega hati le...hahaha... anyways,hope you really can smile eveyday la....i want see the new type de fionn !!!no cool~cool and face like hutang you rm100000de door god~~!!hahahah........love you,and have a nice day

☆FionN☆ said...

haha,1st time see u typed in english=P
thx ahput!!!I love you too>.<
yep!tomoro school's reopening,i know u will be as happy as me too!!!!let's rock together^.^